Menu
Cart

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Feövenyessy Akadémia Kft. (székhelye: 1118 Budapest, Ugron Gábor 7.; cégjegyzékszám: 01-09-660472; adószáma: 12230981-2-43; Bejegyző cégbíróság neve: Fővárosi Bíróság, elérhetőségek (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., +36 (30) 842 2318) és a Feövenyessy Akadémia Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

1    Általános tudnivalók
1.1    Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a Feövenyessy Medical Fitness Akadémia webáruházából (továbbiakban: Webáruház) történő megrendeléssel kezdeményez.  A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végigvitelével. A leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk feldolgozza, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek.
1.2    A Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, mely kizárólag jelen ÁSZF feltételeinek elfogadásával lehetséges.     
1.3    A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata visszaigazoló levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja telefonon és e-mailben.    
1.4    A megrendelések teljesítési ideje: Minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben.   
1.5    Árak: Az áruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és érvényes fogyasztói árak.
   
2    Regisztráció, adatok védelme
2.1    A Webáruházban megrendelést, csak regisztrációt követően lehet leadni. A regisztráció során a felhasználó kezeléshez és a megrendelt termékek fizetéséhez, számlázásához és szállításához szükséges adatokat kell megadni. További részletek a kezelt adatokról, az adatkezelés módjáról módjáról az Adatkezelési Tájékoztatónkban találhatók.
2.2    A Vevő illetve rendelés adatokat a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat a Webáruház adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik. További részletek a kezelt adatokról, az adatkezelés módjáról módjáról az Adatkezelési Tájékoztatónkban találhatók.     
2.3    Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek.  A Webáruház nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.   
2.6     A Webáruház minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód a Bejelentkezést követően az „Adataim” menüpontban minden Vevő módosíthatja regisztrációs adatait.
2.7     Online bankkártyás fizetés (SimplePay) választása esetén jelen Általános szerződési feltételek elfogadásával a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre és az adatfeldolgozóval kapcsolatos további adatok Adatkezelés tájékoztatónkban olvashatók. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban található meg.

3    Megrendelés feladása
3.1    A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni.
3.2    Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „Tovább vásárolok” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Kosár tartalmának megjelenítése” feliratra kattintva feladja megrendelését.   
3.3    Ekkor – ha az eddigi böngészése során még nem tette meg – be kell regisztrálnia vagy ha már regisztrált vásárló, be kell jelentkeznie a Webáruházba.   

4. Átvételi módok:
4.1 Házhozszállítás: A házhozszállítást a GLS Futárszolgálat végzi, a Kosárban is megjelenő szállítási díj megfizetése ellenében. A mindenkor érvényes szállítási díj vásárlás nélkül is megtekinthető a Szállítási módok, határidők és díjak oldalon.
4.2 Személyes átvétel: A megrendelt termékek előzetes egyeztetést követően személyesen is átvehetők a Feövenyessy Akadémia Kft. központi irodájában: 1097 Budapest, Nádasdy u. 15/B. Kérjük, a megrendelés leadását követően minden esetben várja meg a visszaigazolást! Személyes átvétel esetén különösen lényeges, hogy egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal a termékek rendelkezésre állása, illetve a megrendelés személyes átvételre történő előkészítése miatt!
4.3 Elektronikus kézbesítés: Webáruházunk lehetőséget biztosít e-learning tananyagok megvásárlására is, melyek a visszaigazolást és az ellenérték kifizetését követően elektronikus úton kerülnek kézbesítésre, a megvásárolt e-learning tananyag felhasználói fiókhoz történő hozzárendelésével, illetve ahhoz történő hozzáférés biztosításával. Amennyiben házhozszállítással kézbesítésre kerülő terméket és elektronikus úton kézbesítésre kerülő e-learning tananyagot egyszerre vásárol, úgy a rendszer már nem fogja engedni az elektronikus kézbesítés kiválasztását, csak a személyes átvétel, illetve a házhozszállítás lehetőségek közül lehet választani. Ilyen esetben a rendelés kifizetését követően ügyfélszolgálatunk automatikusan aktiválja a megvásárolt e-learning tananyagot, és a hozzáférés létrejöttéről e-mailben értesíti Önt.

5. Fizetési módok

Rendelése leadásakor meg kell adnia, milyen fizetési módot választ:
5.1 Utánvét: Fizetés az áru átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.
5.2 Előzetes banki átutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Amennyiben előreutalással kíván fizetni, a visszaigazoló e-mailben szerepelni fognak bankszámla adataink, amelyre az utalást teljesítheti.
5.3 Online bankkártyás fizetés: A megrendelés megerősítését követően átirányításra kerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol bankkártyával kifizetheti a rendelés értékét. A fizetést követően a SimplePay visszairányítja Önt weboldalunkra, ahol meggyőződhet a fizetés sikerességéről és megtekintheti a megrendelés állapotát.

6. Elállási jog

A Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől.
Az elállási/felmondási határidő:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
c) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre:
Postai úton ajánlott levélként: Feövenyessy Akadémia Kft., 1097 Budapest, Nádasdy u. 15/B. szám).
elektronikus levélként: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonon: 06 30 842 2318
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Vásárló eláll a Szolgáltatóval kötött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló köteles a Szolgáltató részére a 1097 Budapest, Nádasdy u. 15/B. sz. alatti címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szövegét ITT olvashatja

7. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Szolgáltató felhívja a kedves Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Vásárló?
A vállalkozással (Szolgáltatóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltatás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti valaki termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Vásárló, a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az igény érvényesítőjének kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt a jogosult kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. Jótállás

Jótállás fennállhat szerződés alapján, de egyes termékek, árucikkek esetén jogszabályon alapul a kötelező jótállás (amit sokan garanciának hívnak). Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás kötelezettsége, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az igény érvényesítéshez a jótállási jegy, de ennek hiányában a vásárláskor kapott bizonylat is elég a jótállási eljárás megindításához. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a jogosult, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 6. és a 7. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállás esetén a Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint szavatosság esetén (lásd fent).

9. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

10.  Vásárlói vélemények, reklamáció

Kérjük, az áru kézhezvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag sértetlenségét, ha sérült a csomagolás, ne vegye át a szállítótól, készíttessen róla jegyzőkönyvet!

Köszönettel fogadunk minden vásárlói visszajelzést! Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, akár telefonon, akár e-mailben jelezheti számunkra. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni. Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben úgy érzi, hogy nem orvosoltuk kellőképp panaszát, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető testületi eljárás kezdeményezhet az Ön lakóhelye szerinti, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testületnél:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

11. Egyéb rendelkezések

A jelen jogviszony vonatkozásában nem áll rendelkezésre magatartási kódex, a Szolgáltató ilyen kódex szabályozásának nem veti alá magát.
Eladó jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások a webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni.
Amennyiben az eladó és a vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26) Korm. rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.

 

Jelen ÁSZF érvényes 2014. december 1-jétől

       

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Bejelentkezés vagy Regisztráció

 

 

Weboldalunk az oldal működése és a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ (cookie), ahogy minden korszerű weboldal. Itt engedélyezheti vagy letilthatja a sütik használatát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a sütik tiltásával bizonyos funkciók nem vagy nem megfelelően fognak működni!